FANDOM

Aniel - czerwone oczy

Aniel, syn Kriss de Valnor i Thorgala. Po tym jak Thorgal opuszcza Kriss de Valnor dowiadując się o kłamstwach Kriss, na świat przychodzi ich syn. Aniel wraz z matką trafiają do wiezienia, w którym Kriss staje się strażniczka nadzorującą pracę niewolników w kopalni. Aniel traci język bo takie są wymagania więzienne, Kriss po jakimś czasie dowiaduje się ze do kopalni trafia Aaricia z dziećmi,okazuje się to dla niej dobrym pretekstem do ucieczki, znając możliwości Jolana. Wspólny plan ucieczki udaje się, Aaricia jest w szoku dowiadując się ze Aniel jest dzieckiem Thorgala, jest zła na Kriss,ale uspakajają ja dzieci. Odnajdują Thorgala przypadkowo, uciekają przed armią rzymską. W momencie kiedy Kriss De Valnor ratuje rodzinę Thorgala z opresji tracąc przy tym życie, Aaricia powiedziała Kriss ze zaopiekuje się Anielem jak własnym dzieckiem. Thorgal godzi się z tym ze ma syna z Kriss ale to nie koniec przygód. w kolejnych albumach rodzice dowiadują się ze Aniel jest przyszłym wcieleniem swojego dziadka Kahaniela De Valnor, i objawi się w momencie osiągnięcia pewnego wieku.

2177814871 small 1
Chłopiec staje się obiektem zainteresowania magów Czerwonej Magii, którzy porywają go i prawdopodobnym miejscem pobytu Aniela jest dalekie miasto. Thorgal wyrusza w daleka podroż statkiem mieczem do Bag Dadhu aby odzyskać syna i zapobiec ponownemu przyjściu na świat Kahaniela de Valnor.

Szkic

Thorgal sketch

Treść tej strony to tylko zalążek artykułu. Pomóż dodając więcej treści.
Pamiętaj, na wiki każdy jest autorem!