FANDOM

Darek Svear brat Lehlei spotyka Jolana w mieście pirackim, chłopak przyłącza się do rodziny Aaricii, pomaga im znalesc lodź, Aaricia i Louve zostają porwane przez Kriss de Valnor i osadzone w twierdzy handlarza niewolników. Jolan i Darek próbują dostać się do twierdzy. aby ratować Aaricie Louve oraz Lehle.uwalniają więźniów m.in wikingów północy oraz Lehle. Kris de Valnor sprytnie porywa Aaricie i Louve, ucieka statkiem.

Darek i Lehla postanawiają przyłączyć się do Jolana,aby ścigać Kris De Valnor. kupują lodź za pieniądze z fortecy niewolników. w albumie Korona Ogotaya, trafiają na burze, Jolan wpada do wody i dziwnym trafem za chwile pojawia się z przodu rufy, uratowany pomaga sterować lodżia, jednak w złym kierunku płyną wpadają na skały i szalupa się rozbija, Jak się .potoczyły dalsze losy to już historia Jolana i jego dorosłej wersji.

wszystko kończy się jednak dobrze, wszyscy wracają na wyspę Thorgala, włącznie z Aaricia i Louve, występuje jeszcze w albumie Klatka, oraz w Arachnei gdzie Darek I Lehla postanawiają zostać na wyspie ARACHNEI wraz z psem Muffem.

Szkic

Thorgal sketch.jpeg

Treść tej strony to tylko zalążek artykułu. Pomóż dodając więcej treści.
Pamiętaj, na wiki każdy jest autorem!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki