FANDOM

Edytuj

  • Każdy jest autorem - to znaczy, że nie musisz się nikogo pytać czy możesz napisać, poprawić czy uzupełnić artykuł. Jeżeli widzisz błąd, literówkę albo masz pomysł na artykuł - nie musisz czekać na niczyją zgodę, poprostu zaloguj się i edytuj.
  • Nie da się nic zepsuć - wielu początkujących edytorów obawia się, że przez brak doświadczenia coś popsują. Wiki przechowuje całą historię zmian, przez co zawsze można się cofnąć do poprzedniej wersji. Nie krępuj się, spróbuj swoich sił. To zabawa, nie praca :)
  • Wiki nigdy się nie kończy - nie ma czegoś takiego jak skończony artykuł. Zawsze można dodać więcej obrazków czy dopisać jakąś ciekawostkę. Wraz z każdym nowym tytułem Thorgala będą pojawiały się nowe fakty do udokumentowania.

Czy są jakieś zasady?Edytuj

Tak, ale niewiele.

  • Wiki opisuje świat z jego perspektywy. To znaczy, że w treści artykułów nie powinno być bezpośrednich odniesień do świata rzeczywistego, w tym do numerów komiksów, autorów i temu podobnych. Jedynymi wyjątkami są artykuły bezpośrednio traktujące o odcinkach komiksu oraz o jego autorach.
  • Raczej opisujemy temat artykułu, niż straszczamy wydarzenia z komiksu.
  • Staramy się trzymać wszystkie obrazki wyrównane do prawego boku i o szerokości 300px. Nie jest to twarda zasada, ale fajnie jak w artykułach jest porządek.
  • Jeżeli to możliwe usuwamy treść dymków z kadrów. Nie chcemy zdradzać dialogów ;)
  • Poza pierwszym puktem pozostałe są bardziej wskazówkami niż twardymi zasadami.

Mam więcej pytań, gdzie mogę je zadać?Edytuj

Możesz je zostawić tutaj, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki