Fandom

Thorgal Wiki

Orgow

177stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Orgow.png
Orgow sieje zniszczenie.png

Występuje w albumie: Słoneczny miecz

Orgow zwany niepokonanym. Moc tajemniczego Słonecznego Miecza zapewniała mu zwycięstwo w walce i umożliwiła podbój okolicznych terenów.

Orgow rozpoczął budowę twierdzy, wykorzystując do tego celu złapanych w niewolę wędrowców przejeżdżających przez jego ziemie.

Terroryzyjąc okoliczne księstwa Orgow przysporzył sobie wielu wrogów. Do jego najniebezpieczniejszych przeciwników należała grupa banitów mieszkających na bagnach, opracowująca plan obalenia tyrana.

ThorgalEdytuj

Thorgal zostaje wzięty do niewoli przez ludzi Orgowa i zmuszony do niewolniczej pracy przy budowie jego twierdzy. Podczas pierwszej inspekcji Orgowa, Thorgal wdaje się z nim w walkę i pomimo przewagi Słonecznego Miecza powala i obezwładnia tyrana, po czym ucieka z placu budowy.

Po ucieczce z kopalni Thorgal zostanie ponownie pojmany i odesłany do Orgowa. Tym razem za sprawą knowań Kriss de Valnor.

Kriss de ValnorEdytuj

Orgow ginie od strzały Kriss de Valnor przewodzącej grupie banitów. Motywacją Kriss nie było jednak obalenie tyrana, a zdobycie magicznej broni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki