FANDOM

Modelarz z Lublina. Autor dioram ilustrujących sceny z komiksów o Thorgalu.

Prace Edytuj

Tomasz Celiński o swojej przygodzie z Thorgalem Edytuj

Jeśli chodzi o początki z "Thorgalem" to sięgają one mojego dzieciństwa. Miałem jakieś 10-13 lat jak u sąsiada zobaczyłem cztery komiksy o Thorgalu Aegirssonie: "Łucznicy", "Kraina Qa", "Alinoe" i "Gwiezdne dziecko". Jako, że w tamtym czasie sam biegałem z kolegami po lasach z łukiem, budowałem szałasy itp. część o turnieju łuczniczym oglądałem z wypiekami na twarzy. Zachwycony pięknymi rysunkami Rosińskiego przenosiłem się nie raz do tego zaczarowanego świata pełnego magii i bohaterów. Wtedy nie potrzebowałem nawet tekstu, w zupełności wystarczało mi pismo obrazkowe. Kiedy za sprawą EGMONTu można było znów zobaczyć Thorgala w księgarniach, już jako student powróciłem do komiksu. Mogłem w końcu postawić na półce całą serię. Gdy zacząłem interesować się modelarstwem i tworzyć makiety wiedziałem, że prędzej czy później stanie przede mną Thorgal 3D. Jakiś czas temu powstała diorama przedstawiająca końcową scenę z "Władcy gór" i teraz postanowiłem zrobić "Upadek Brek Zarith". Na pewno nie jest to moja ostatnia praca ze świata Thorgala. [1]

ŹródłaEdytuj

  1. Thorgalverse

Więcej z Fandomu

Losowa wiki